Możliwość wymiany prezentów po Świętach
Na jakiej zasadzie działa wymiana prezentu?
Pełne warunki korzystania z usługiSpraw radość sobie i swoim bliskim prezentem z DlaSpania.
Materac, kołdra lub poduszka zachwycą każdego.
Jeśli prezent okaże się jednak nietrafiony możesz wymienić nierozpakowane produkty.
Wymianie podlegają materace o wymiarach 90x200 cm, 160x200 cm i 180x200 cm, wszystkie poduszki i kołdry.
Towar zakupiony w salonie przynieś z powrotem do salonu, towar zamówiony w sklepie internetowym odeślij na wskazany adres.
W zamian przyjdź i wybierz sobie coś pięknego w jednym z naszych salonów.
Nasza rada - dla dzieci
Materac dla dzieci i dorosłych Mono Visco 2.0
Poduszka z piany pamięciowej Memory Moore, 72x42 cm
Nasza rada - dla dorosłych
Materac z zimnej piany Adam
Kołdra o wspaniałych właściwościach, zawierająca włókna z drewna eukaliptusowego Lyocell Wellness całoroczna
Klasyczna poduszka z efektem pamięci odpowiednia dla każdej pozycji snu Snow Memory, 72x42 cm
Nasza rada - dla partnerów
Materac partnerski Duo Plus Visco
Klasyczna poduszka, znakomicie odprowadzająca nadmiar ciepła Clima Wellness
Najczęstsze pytania
Jak mogę zyskać prawo wymiany nieudanego prezentu?
Prawo zyskują Państwo przy zakupie produktu w okresie od 02. 11. 2023 do 24. 12. 2023 w sklepie stacjonarnym DlaSpania lub w sklepie internetowym DlaSpania.
Czego dokładnie dotyczy możliwość wymiany produktów?
Możliwość wymiany towaru w okresie od 27. 12. 2023 do 31. 01. 2024 obowiązuje na wszystkie poduszki, kołdry oraz na materace w rozmiarach 90x200 cm, 160x200 cm lub 180x200 cm, o ile wyraźnie nie są wskazane inne warunki, dotyczące określonego towaru.
Do kiedy mogę wymienić nieudany prezent?
Wybrany towar, zakupiony on-line lub w sklepie stacjonarnym, można w ramach akcji wymienić w terminie od 27. 12. 2023 do 31. 01. 2024 Oczywiście, w przypadku towaru zakupionego w sklepie internetowym, tam nadal – zgodnie z przepisami prawa – istnieje 14 dniowa możliwość odstąpienia od umowy.
Gdzie należy dostarczyć towar podlegający wymianie?
W przypadku zakupu towaru w sklepie stacjonarnym, towar podlegający wymianie należy dostarczyć do sklepu, w którym został zakupiony.
W przypadku zakupu towaru w sklepie internetowym, prosimy o dostarczenie towaru podlegającego wymianie na adres: DlaSpania Solvay, Zakopiańska 105, 30-418 Kraków.
Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.
Jak wygląda procedura wymiany?
W sytuacji, w której towar został zakupiony w sklepie stacjonarnym, zyskają Państwo możliwość wyboru jakiegokolwiek innego towaru z naszego asortymentu, którego cena jest co najmniej tej samej wysokości co cena towaru podlegającego wymianie. Przy wyborze droższego towaru ewentualną różnicę w cenie między towarem podlegającym wymianie a wybranym zamiennikiem, zapłacą Państwo bezpośrednio w sklepie.
W przypadku towaru zakupionego w sklepie internetowym DlaSpania, wyślemy do Państwa email z voucherem na kolejny zakup, który zrealizować można tylko w sklepie internetowym; voucher będzie wystawiony na kwotę zgodną z ceną zapłaconą przy kupnie towaru podlegającego wymianie. Szczegółowy regulamin jest dostępny w „Warunkach usługi >>Możliwość wymiany prezentów po Świętach Bożego Narodzenia<<“.
Kiedy nie można skorzystać z warunków akcji?
W przypadku, kiedy nie zostały spełnione wszystkie warunki akcji „Wymiana nieudanych prezentów po Świętach Bożego Narodzenia “
Towar jest uszkodzony, rozpakowany, kiedy oryginalne opakowanie zostało uszkodzone lub w przypadku innych okoliczności, które uniemożliwiają Sprzedawcy wprowadzenie towaru do dalszej sprzedaży