Możliwość wymiany prezentów po Świętach
Na jakiej zasadzie działa wymiana prezentu?
Pełne warunki korzystania z usługi
Spraw radość sobie i swoim bliskim prezentem z DlaSpania.
Materac, kołdra lub poduszka zachwycą każdego.

Jeśli prezent okaże się jednak nietrafiony możesz wymienić nierozpakowane produkty.
Wymianie podlegają materace o wymiarach 90x200 cm, 160x200 cm i 180x200 cm, wszystkie poduszki i kołdry.

Towar zakupiony w salonie przynieś z powrotem do salonu, towar zamówiony w sklepie internetowym odeślij na wskazany adres.
W zamian przyjdź i wybierz sobie coś pięknego w jednym z naszych salonów.
Nasza rada - dla dzieci
Materac dla dzieci i dorosłych Mono Visco 2.0
Kołdra odprowadzająca wilgoć Clima Wellness całoroczna
Poduszka z piany pamięciowej Memory Moore, 72x42 cm
Nasza rada - dla dorosłych
Materac z zimnej piany Adam
Kołdra o wspaniałych właściwościach, zawierająca włókna z drewna eukaliptusowego Lyocell Wellness całoroczna
Klasyczna poduszka z efektem pamięci odpowiednia dla każdej pozycji snu Snow Memory, 72x42 cm
Nasza rada - dla partnerów
Materac partnerski Duo Plus Visco
Kołdra odpowiednia do całorocznego użytkowania (umiarkowanie grzejąca) Klinmam Standard, 135x200 cm
Klasyczna poduszka, znakomicie odprowadzająca nadmiar ciepła Clima Wellness
Najczęstsze pytania
Jak mogę zyskać prawo wymiany nieudanego prezentu?
Prawo zyskują Państwo przy zakupie produktu w okresie od 02. 11. 2022 do 24. 12. 2022 w sklepie stacjonarnym DlaSpania lub w sklepie internetowym DlaSpania.
Czego dokładnie dotyczy możliwość wymiany produktów?
Możliwość wymiany towaru w okresie od 27. 12. 2022 do 31. 01. 2023 obowiązuje na wszystkie poduszki, kołdry oraz na materace w rozmiarach 90x200 cm, 160x200 cm lub 180x200 cm, o ile wyraźnie nie są wskazane inne warunki, dotyczące określonego towaru.
Do kiedy mogę wymienić nieudany prezent?
Wybrany towar, zakupiony on-line lub w sklepie stacjonarnym, można w ramach akcji wymienić w terminie od 27. 12. 2022 do 31. 01. 2023 Oczywiście, w przypadku towaru zakupionego w sklepie internetowym, tam nadal – zgodnie z przepisami prawa – istnieje 14 dniowa możliwość odstąpienia od umowy.
Gdzie należy dostarczyć towar podlegający wymianie?
W przypadku zakupu towaru w sklepie stacjonarnym, towar podlegający wymianie należy dostarczyć do sklepu, w którym został zakupiony.
W przypadku zakupu towaru w sklepie internetowym, prosimy o dostarczenie towaru podlegającego wymianie na adres: DlaSpania Solvay, Zakopiańska 105, 30-418 Kraków.
Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.
Jak wygląda procedura wymiany?
W sytuacji, w której towar został zakupiony w sklepie stacjonarnym, zyskają Państwo możliwość wyboru jakiegokolwiek innego towaru z naszego asortymentu, którego cena jest co najmniej tej samej wysokości co cena towaru podlegającego wymianie. Przy wyborze droższego towaru ewentualną różnicę w cenie między towarem podlegającym wymianie a wybranym zamiennikiem, zapłacą Państwo bezpośrednio w sklepie.
W przypadku towaru zakupionego w sklepie internetowym DlaSpania, wyślemy do Państwa email z voucherem na kolejny zakup, który zrealizować można tylko w sklepie internetowym; voucher będzie wystawiony na kwotę zgodną z ceną zapłaconą przy kupnie towaru podlegającego wymianie. Szczegółowy regulamin jest dostępny w „Warunkach usługi >>Możliwość wymiany prezentów po Świętach Bożego Narodzenia<<“.
Kiedy nie można skorzystać z warunków akcji?
W przypadku, kiedy nie zostały spełnione wszystkie warunki akcji „Wymiana nieudanych prezentów po Świętach Bożego Narodzenia “
Towar jest uszkodzony, rozpakowany, kiedy oryginalne opakowanie zostało uszkodzone lub w przypadku innych okoliczności, które uniemożliwiają Sprzedawcy wprowadzenie towaru do dalszej sprzedaży