Dostawa materacy ENZIO i PerDormire, łóżek oraz poduszek PerDormire i TEMPUR – GRATIS
[email protected]
+48 690093100
Infolinia jest czynna codziennie, w godzinach od 8:00 do 20:00
Menu Zamknąć
0 0 zł
Twój koszyk jest na razie pusty

Pomysły i triki na bezsenność

Wstawajcie i zasypiajcie zawsze w jednakowym czasie - nawet w weekend. Nie śpijcie w ciągu dnia. Cztery godziny przed spaniem nie pijcie napojów z kofeiną - kawę, herbatę, colę. Dwie godziny przed spaniem nie pijcie alkoholu i nie palcie. Jeżeli was palenie uspokaja,…
  1. Wstawajcie i zasypiajcie zawsze w jednakowym czasie - nawet w weekend. 

  2. Nie śpijcie w ciągu dnia. Krótkie drzemki dodają energii, ale bardzo często utrudniają późniejsze zaśnięcie.

  3. Cztery godziny przed spaniem nie pijcie napojów z kofeiną - kawę, herbatę, colę.

  4. Dwie godziny przed snem nie pijcie alkoholu i nie palcie. Jeżeli palenie was uspokaja, spróbujcie znaleźć inny sposób.

  5. Nie spożywajcie dużych ciężkostrawnych i tłustych posiłków przed snem.

  6. Lekkie jedzenie, szklanka mleka z miodem, relaksująca kąpiel przed snem są dla dobrego snu idealne.

  7. Wysiłek fizyczny podczas dnia poprawia sen.

  8. Sypialnię przed spaniem dobrze przewietrzcie. Świeże powietrze zapewnia dobrą jakość i odpowiednią wilgotność.

  9. Sypialnia nie powinna być zbyt zimna, ale rozkręcanie grzejników też nie jest dobrym pomysłem. Idealna temperatura do spania jest w zakresie 18 - 21° C.

  10. Zapewnienie sobie ciszy i ciemności w sypialni. Nic nie powinno naruszać naszego snu.

  11. Małe rytuały jak czytanie lub słuchanie muzyki pomagają przygotować ciało na nocny wypoczynek. W łóżku nie należy jeść, pracować, oglądać telewizję itd.

  12. Dorosłej osobie wystarczy 7-8 godziny snu. Po 50 roku życia potrzeba snu obniża się na mniej niż 6 godzin.

W celu podniesienia jakości usług świadczonych przez tę witrynę, korzystamy z plików cookies.