[email protected]
+48 690093100
Infolinia jest czynna codziennie, w godzinach od 10:00 do 20:00
Menu Zamknąć
0 0 zł
Twój koszyk jest na razie pusty

RODO

  1. Administratorem danych osobowych jest DlaSpania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Braniborska 14, 53-680 Wrocław, KRS: 0000381884, (dalej także jako „Sprzedawca”).
  2. Przetwarzamy dane osobowe osób nawiązujących połączenie (dalej jako „Kupujący”), gromadzone w ramach systemu nagrywania przychodzących połączeń telefonicznych zarejestrowanych przez DlaSpania Sp. z o.o., zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a) RODO, tj. zgody wyrażonej przed uzyskaniem połączenia telefonicznego, wyrażonej poprzez kontynuację rozmowy telefonicznej (Kupujący ma prawo przerwać rozmowę, jeśli zgody nie wyraża) – w celu utrzymania jakości obsługi oraz zapewnienia najwyższych standardów obsługi i prawidłowego przebiegu rozmów prowadzonych z Kupującymi za pośrednictwem systemu infolinii. W przypadku nawiązania połączenia w celu przedstawienia oferty, przetwarzany dane w związku z przedstawianą ofertą sprzedaży, w celu nawiązania i utrzymania kontaktu dotyczącego tej oferty - w przypadku wyrażenia przez Kupującego dobrowolnej, wyraźnej zgody w tym celu (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Jeżeli Klient przyjmie ofertę sprzedaży, będziemy przetwarzać powyższe dane z uwagi na niezbędność przetwarzania do podjęcia działań na żądanie Kupującego przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). W przypadku zapytania o reklamację, gdzie Klient podaje dane osobowe (np. imię, nazwisko) w celu identyfikacji i weryfikacji zgłoszenia, podstawą prawną przetwarzania danych jest realizacja umowy lub działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy w celu prowadzenia postępowań reklamacyjnych, ochrony praw i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku wyrażenia przez Kupującego dobrowolnej, wyraźnej zgody na otrzymywanie informacji handlowych, przetwarzamy dane na podstawie tej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyłącznie w celu marketingowym, obejmującym przesyłanie informacji o promocjach i ofertach specjalnych drogą e-mail lub telefoniczną. Zgoda (udzielona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO) może być w każdym momencie wycofana bez wpływu na legalność przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.
  3. Kontakt dot. przetwarzania danych: [email protected], tel. +48 883 213 303, lub adres pocztowy Administratora, w pkt. 1.
  4. W przypadku przyjęcia oferty przez Kupującego, przetwarzamy dane osobowe w następujących celach: a) realizacji umowy oraz świadczenia usług wynikających z zawartej umowy, obsługi transakcji, rozliczeń oraz zapewnienia obsługi usług płatniczych - podstawą prawną jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); b) wypełnienia obowiązków prawnych, w tym księgowych, podatkowych oraz innych wynikających z przepisów prawa, w tym zapewnienia rozliczalności - podstawą prawną jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO); c)windykacji należności, prowadzenia postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych oraz obrony roszczeń - podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), z zastrzeżeniem, iż przetwarzanie danych w tym celu może się odbyć wyłącznie po przeprowadzeniu przez Administratora testu równowagi wykazując, że te cele nie naruszają praw i wolności osoby, której dane dotyczą;
  5. Podanie przez Kupującego danych osobowych niezbędnych do kontaktu ofertowego nie stanowi wymogu prawnego, tym samym jest dobrowolne lecz jest niezbędne do nawiązania kontaktu w sprawie oferty, jeśli Kupujący wyrazi tak określoną zgodę.
  6. Kupujący może wyrazić dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie informacji handlowych o promocjach i ofertach specjalnych drogą elektroniczną lub telefoniczną. Zgoda ta jest całkowicie niezależna od obsługi oferty - jej brak lub wycofanie nie wpłynie na możliwość kontaktu w sprawie przedstawionej oferty czy ewentualnej realizacji umowy.
  7. Gwarantujemy Kupującemu niżej określone prawa wynikające z art. 15-22 RODO. Uprawnienia te Kupujący może zrealizować, składając żądanie w dowolnej formie na dane kontaktowe Administratora. Odpowiemy nie później niż w terminie 1 miesiąca; termin ten może zostać przedłużony maksymalnie o kolejne 2 miesiące w przypadku skomplikowanego charakteru żądania lub liczby żądań (art. 12 ust. 3 RODO): a) Prawo do sprostowania (art. 16) – przysługuje, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne, b) Prawo do usunięcia danych (art. 17) – Kupujący może żądać usunięcia, jeżeli: dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane; wycofa zgodę marketingową i brak jest innej podstawy przetwarzania; wniesie skuteczny sprzeciw; dane były przetwarzane niezgodnie z prawem; usunięcie wynika z obowiązku prawnego; dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego dziecku. c) Prawo do ograniczenia przetwarzania (art. 18) – Kupujący może żądać ograniczenia, gdy: kwestionuje prawidłowość danych (na czas weryfikacji); przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale sprzeciwia się usunięciu; Administrator nie potrzebuje już danych, lecz Kupujący potrzebuje ich do ustalenia lub obrony roszczeń; Kupujący wniósł sprzeciw – do czasu ustalenia, czy nadrzędne są prawnie uzasadnione podstawy Administratora. d) Prawo do przenoszenia danych (art. 20) – przysługuje wyłącznie, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub umowy i w sposób zautomatyzowany; Kupujący otrzyma dane w ustrukturyzowanym formacie lub przekażemy je innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe. e) Prawo sprzeciwu (art. 21) – Kupujący może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania: prowadzonego na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – z przyczyn związanych z szczególną sytuacją; prowadzonego w celach marketingu bezpośredniego – w każdej chwili i bez uzasadnienia; realizacja sprzeciwu skutkuje zaprzestaniem marketingu. f) Prawo niepodlegania decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu (art. 22) – nie stosujemy takiego przetwarzania w relacjach z Klientami; jeżeli w przyszłości wprowadzimy profilowanie, poinformujemy o zasadach, znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach. Realizacja żądań może zostać odmówiona lub ograniczona wyłącznie w zakresie i na podstawach przewidzianych w art. 17 ust. 3, art. 18 ust. 2 oraz art. 21 ust. 1-6 RODO, np. gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub wywiązania się z obowiązku prawnego Administratora.
  8. Kupujący ma prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Sprzedawca może udostępniać dane osobowe a) podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Sprzedawcy, świadczącym usługi płatnicze, kurierskie, prawne, audytowe, konsultingowe i inne niezbędne do realizacji umowy lub obsługi oferty – na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych (art. 28 RODO), w której zobowiązują się do przetwarzania wyłącznie według naszych wytycznych i w określonym celu; b) organom publicznym zwalczającym oszustwa i nadużycia, wyłącznie gdy obowiązek przekazania wynika z przepisów prawa lub w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów Sprzedawcy (art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. f RODO). W każdym przypadku Sprzedawca zapewnia, że przekazywanie danych odbywa się z zachowaniem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych gwarantujących poufność, integralność i dostępność danych.
  10. Okres przechowywania danych. Zapisy z systemów nagrywania rozmów telefonicznych przechowywane będą nie dłużej niż rok od dnia nagrania. W przypadku, w którym nagranie stanowi dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ten ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie tych okresów nagrania zawierające dane osobowe, podlegają zniszczeniu. Jeśli Kupujący wyraził zgodę na przetwarzanie w związku z ofertą, to dane niezbędne do obsługi oferty (imię, nazwisko, e-mail, telefon) przechowujemy przez czas ważności oferty albo do czasu wycofania zgody; gdy Kupujący przyjmie ofertę – przez okres niezbędny do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz jeśli dane przetwarzane w prawnie uzasadnionym interesie Sprzedawcy - do upływu terminu przedawnienia roszczeń, tj. zasadniczo 6 lat od zakończenia roku kalendarzowego, od zawarcia umowy (art. 118 Kodeksu Cywilnego). Dowody księgowe, faktury oraz inne dokumenty wymagane przez ustawę o rachunkowości przechowujemy co najmniej 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dotyczą lub – jeżeli odrębne przepisy to nakazują – do 10 lat - tylko w przypadku dokumentów niezbędnych do wykazania prawidłowości rozliczeń podatkowych lub z uwagi na szczególne obowiązki wynikające z innych ustaw. W celu wykazania zgodności z przepisami oraz umożliwienia kontroli przez organ nadzorczy przechowujemy wyłącznie dowody operacji i procesów przetwarzania (np. rejestry zgłoszeń naruszeń) przez okres 5 lat od daty ich sporządzenia, zgodnie z zasadą minimalizacji i rozliczalności (art. 5 ust. 2 RODO). Dane przetwarzane na podstawie wyraźnej zgody przechowujemy do czasu cofnięcia zgody. Po wycofaniu zgody dane są niezwłocznie usuwane.