Dlaczego kupować u nas
W naszych salonach znajdziesz specjalistów od zdrowego snu, którzy z radością znajdą dla ciebie doskonałe rozwiązanie i dopasują materac do Twoich indywidualnych potrzeb.
Nasze fachowe doradztwo na wyciągnięcie ręki dla każdego. Zastanawiasz się nad wyposażeniem sypialni? Przyjdź po poradę do naszego salonu.
Zamów dostawę towarów w wybranym przez ciebie terminie lub skorzystaj z naszych dodatkowych usług!
Staramy się nieustannie udoskonalać usługi dla was – naszych klientów. W związku z tym, oprócz usług standardowych, takich jak dostawa materaca do domu, sprzedaż na raty, itp. oferujemy również szereg usług dodatkowych, aby zapewnić wam komfort i zadowolenie podczas zakupów.
Możliwości dostawy e-shop
Cena dostawy poszczególnych produktów, różni się w zależności od przewoźnika:
- Twoje nowe łóżko i materac dowieziemy do Ciebie GRATIS!*
- Mały kurier: 28 zł
- Duży kurier (przesyłki o dużych gabarytach): 250 zł
- Dostawa DlaSpania Comfort✓ Profesjonalna i ostrożna obsługa towarów ✓ Termin dostawy bez wyboru dnia i godziny dostarczenia ✓ Wniesienie na dowolne piętro ✓ Profesjonalne rozpakowanie produktów ✓ Odwiezienie opakowań z dostarczonych produktów: 160 zł
- Dostawa DlaSpania VIP ✓ Profesjonalna i ostrożna obsługa towarów ✓ Wniesienie na dowolne piętro ✓ Profesjonalne rozpakowanie produktów ✓ Odwiezienie opakowań z dostarczonych produktów ✓ Profesjonalny montaż łóżka, szafy i pozostałych produktów ✓ Czas dostawy ustalany przez klienta (od 7:00 do 21:00) ✓ Odbiór z pracy i odwiezienie z powrotem (do 15 km od miejsca dostawy): 890 zł
- Montaż łóżka: profesjonalny montaż łóżka, instalacja stelaży statycznych i materaca: 100 zł.
- Montaż stelaża motorowego: montaż, podłączenie, kontrola funkcjonowania stelaża motorowego: 150 zł.
- Wniesienie powyżej pierwszego piętra: 50 zł.
Cena dostawy obejmuje całe zamówienie. W momencie, kiedy towar pojawi się na naszym magazynie, skontaktuje się z tobą nasz pracownik (telefonicznie lub emailem) i poinformuje cię o przewidywanym dniu dostawy. Większe zamówienia są przewożone przez naszych pracowników; mniejsze zamówienia wysyłamy kurierem. W przypadku, że specyfika towaru nie pozwoli na dostarczenie go z użyciem usługi wybranej przez klienta, poinformujemy cię telefonicznie lub mailem o zmianie sposobu doręczenia.
W przypadku montażu Klient jest zobowiązany do przygotowania miejsca i warunków do powyższego.
Utylizacja ekologiczna starego materaca, stelaża i łóżka jest usługą płatną należy ją zgłosić pracownikowi logistyki w trakcje umawiania terminu wykonania usługi.
*Dostawa GRATIS dotyczy wybranego asortymentu i akcji promocyjnych i jest to dostawa do pierwszych piętra
Jak dodać usługę do swojego zamówienia?
Wybraną przez siebie usługę łatwo zamówisz wybierając odpowiedni pakiet w koszyku w sekcji „Płatność i dostawa”.
Dzięki rozległej sieci salonów DlaSpania oferujemy ci możliwość bezpłatnego odbioru osobistego zamówionego towaru, w jednym z naszych wybranych salonów w całym kraju.
Aby zamówienie odebrać osobiście z salonu, wystarczy w trakcie tworzenia zamównienia online, w koszyku wybrać z listy dostępnych salonów ten, w którym chcesz odebrać towar. Gdy tylko towar będzie gotowy do odbioru, otrzymasz sms i email z informacją.
Odbiór osobisty nie jest możliwy dla następujących towarów: rozłożone materace o wymiarach 160x200 cm lub większe, stelaże wszystkich rozmiarów, łóżka i fotele.
45-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy (obowiązuje tylko dla e-shop)
Abyś mógł kupować w naszym e-shopie naprawdę bez ryzyka!
Zdajemy sobie sprawę z tego, że kupując w sklepie internetowym, nie masz możliwości wcześniejszego obejrzenia i przetestowania towarów. Możesz popełnić błąd przy wyborze i otrzymać towar, który ci nie odpowiada.
Jeżeli stwierdzisz bezpośrednio po otrzymaniu towaru, że nie odpowiada ci z jakiegoś powodu, masz możliwość zwrócenia go do 45 dni BEZ PODAWANIA PRZYCZYNY a pieniądze zostaną ci niezwłocznie zwrócone.
Warunki zwrotu pieniędzy
- Dotyczy produktów zakupionych przez e-shop. Nie dotyczy towarów zakupionych w naszych salonach.
- Towar może być rozpakowany, ale nie może być w żadnym stopniu uszkodzony, czy zabrudzony, w dobrym stanie do dalszej sprzedaży. Towar należy odesłać w ciągu 45 dni kalendarzowych od daty otrzymania.
- Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt przez czat, e-mail lub telefonicznie, w sprawie ustalenia szczegółów.
- Poinformujemy cię, na jaki adres odesłać towar, jaki dokument należy załączyć, itp.
Aby uzyskać więcej informacji na temat postępowania w przypadku 45-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy, możesz skontaktować się z nami za pomocą czatu, e-maila lub telefonu.
Oznacza, że produkt występujący również w konkurencyjnych sklepach internetowych oferowany jest przez nas co najmniej w takiej samej cenie lub niższej .
Jeśli wybraliście Państwo nas ze względu na konkretny produkt, a okaże się, że dokładnie ten sam jest oferowany przez inny sklep internetowy w niższej cenie, to gwarantujemy obniżenie ceny naszego produktu jeszcze o 17 zł od ceny u konkurencji.
Jak należy postępować?
• Włóż standardowo wybrane produkty do koszyka.
• Wybierz "Płatność i transport" i w polu "Dodatkowe specyfikacje" wpisz swoje uwagi co do produktu i jego ceny.
• Wypełnij swoje dane kontaktowe i wyślij zamówienie.
• Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatycznie potwierdzenie zamówienia oraz cenę.
• Po sprawdzeniu cen w konkurencyjnych sklepach internetowych nasi pracownicy skontaktują się z Państwem w sprawie obniżenia ceny zakupu.
Zakupy w DlaSpania są dla ciebie dostępne przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę w naszym e-shopie, lub gdy szukasz porady oraz wyjątkowej i wspaniałej obsługi możesz odwiedzić jeden z naszych salonów. Tam pomożemy ci wybrać twój nowy materac, łóżko, czy poduszkę, dobrane perfekcyjnie do każdej z twoich potrzeb.
Jako sklep internetowy z produktami dla zdrowego snu oferujemy pomoc w formie czatu na żywo.
Nasi operatorzy są gotowi do pomocy przy zakupie on-line, chętnie doradzą i odpowiedzą na pytania.
Szybko dowiesz się, który materac jest dla ciebie odpowiedni!
Jeśli nie jesteśmy dostępni on-line, możesz zostawić nam swoje pytanie oraz dane kontaktowe, a my odpowiemy najszybciej, jak to będzie możliwe.

Możliwość odbioru osobistego w salonie
Dzięki rozległej sieci salonów, dajemy ci możliwość osobistego odbioru swojego zamówienie bezpłatnie w jednym z wybranych salonów w całym kraju.

45 dni gwarancji zwrotu pieniędzy, przy zamówieniach on-line
Jeśli bezpośrednio po otrzymaniu przesyłki stwierdzisz, że produkt ci nie odpowiada, możesz go do 45 dni ZWRÓCIĆ BEZ PODANIA POWODU.

Gwarancja najniższej ceny
Wybrałeś produkt, a inny sklep internetowy oferuje ten sam w niższej cenie? Obniżymy cenę tego produktu tak, aby był o 17 zł tańszy od konkurencji.