powrót do listy artykułów

5 kroków do zdrowego snu

Przedstawiamy proste zestawienie najważniejszych kroków, które prowadzą do idealnego, a przede wszystkim zdrowego snu.

1. Wybór właściwego materaca

Materac odgrywa prawdopodobnie najważniejszą rolę dla twojego snu. Nie może być ani zbyt miękki, ani zbyt twardy, a także powinien dostosowywać się do krzywizn twojego ciała. Powinniśmy zwrócić na to szczególną uwagę i poświęcić na wybór odpowiedni czas.

Materaca

2.Wybór stelaża

Mimo że wybór stelaża jest niedoceniany, ma również duży wpływ na jakość naszego snu. Odpowiednia kombinacja stelaża i materaca zapewnia głęboki i spokojny sen, a tym samym bardzo ważną regenerację naszego ciała.

Stelaza

3. Odpowiednia poduszka

Wybór poduszki powinien być podporządkowany pozycji naszego ciała podczas snu. Dzięki właściwejpoduszce możesz pożegnać się z bólem głowy i kręgosłupa szyjnego.

Poduszka

4. Łóżko według własnych potrzeb

Łóżko wybieraj nie tylko na podstawie wzornictwa, ale również na podstawie jakości użytych materiałów. Im wyższej jakości jest materiał, tym większa jest wytrzymałość twojego łóżka.

Łóżko

5. Nie zapomnij o dodatkach

Ochraniacze materaców, kołdry, poduszki, pościel – bez nich się nie obejdziesz. Wszytkie te świetne dodatki zabezpieczają lepszą higienę i zapewniają wygodę, przez co zwiększają jakość twojego snu.  

Dodatky

Zauważyłeś, że sporo jest tego, na co trzeba zwracać uwagę przy wyborze łóżka? Zasięgnij porady naszych specjalistów ds. snu i wybierz idealne rozwiązanie dla siebie.


Najnowsze artykuły

Gdy boli szyja podczas używania poduszki zdrowotnej

Kupiliście poduszkę ortopedyczną i od tego czasu cierpicie na ból kręgosłupa szyjnego albo od tego czasu źle śpicie? Nie jesteście pewni, czy kupiliście odpowienią poduzskę? Na wszytkie pytania odpowiedzą  specjaliści z Centrum zdrowego snu. Niketórzy ludzie twierdzą, że dopiero po…

więcej

Pomysły i triki na bezsenność

Wstawajcie i zasypiajcie zawsze w jednakowym czasie - nawet w weekend.  Nie śpijcie w ciągu dnia. Cztery godziny przed spaniem nie pijcie napojów z kofeiną - kawę, herbatę, colę. Dwie godziny przed spaniem nie pijcie alkoholu i nie palcie. Jeżeli was palenie uspokaja,…

więcej